This was the week #4

Heey all,

Afgelopen week was ik weer lekker offline, nou ja lekker? Mijn eerste week school was afgelopen week en in dit artikel ga ik jullie vertellen hoe dat heeft uitgepakt…

Maandag moesten mijn zusje en ik onze boeken halen. Ik moest dus om 14.00u mijn boeken halen maar omdat mijn zusje de weg niet wist ging ik met haar mee en was ik om 12.30u op school. Nadat ik mijn zusje de weg had gewezen ben ik de stad in gegaan en heb ik mijn sport spullen gekocht. Uiteindelijk ben ik weer naar school gegaan en hebben we onze boeken gehaald. Ze hadden de tijd genomen tot 16.00u maar we waren 15.15u al klaar, woehoee!! Daarna gingen mijn zusje en ik in de stad bij Bakker Bart nog een broodje eten en daarna gingen we naar de Mac om nog een McFLURRY te nemen. Daarna gingen we richting huis. We waren pas rond 17.45u thuis en toen moesten we nog boeken gaan kaften… Ik lag uiteindelijk rond 22.45u op bed.

Dinsdag had ik eigenlijk eerste twee uur vrij maar omdat mijn zusje niet zo goed wist hoe ze moest fietsen ben ik toch maar mee gegaan… Ik heb in de twee uur mijn 100 abonnees special online gezet, het stukje van maandag geschreven (hierboven) en wat huiswerk voor wiskunde gemaakt. Vandaag was dus onze eerste echte les dag. Het viel wel mee maar sommige vakken… Tja, die kunnen beter gewoon even weggaan! Ik was rond 16.00u thuis en toen ging ik nog mijn boeken kaften voor woensdag. Rond 20.00u ben ik gaan hardlopen en daar kan ik zo van genieten! Het nadeel was dat het toen best wel heel erg druk was. Toen ik thuis kwam heb ik nog even gezeten, klaar gemaakt voor bed en toen ben ik gaan slapen rond 22.00u zoals de planning was. En het is me gelukt die avond 😉 !

Screenshot_2016-08-30-22-04-35Mijn hardloop uitzicht♥

Woensdag had ik voor de eerste keer achtste uur dit jaar en ik moet je zeggen het viel me eigenlijk alles mee! Ik ben tot nu toe van mening dat ik best hele chille docenten heb en ik mag de meeste tot nu toe. Ik had een blok uur Duits en ik dacht echt, HEL! Maar het was zo voorbij. We hadden na het eerste uur Duits een pauze van vijf minuten en dat was ook wel even nodig. Ook had ik voor de eerste keer natuurkunde maar echt ik vond er niks aan! Misschien word het nog wat anders, het is namelijk mijn eerste indruk maar ja dat gaan we nog ontdekken. Zoals jullie misschien al wel weten moet ik normaal 45 minuten tot een uur fietsen… Toen ik om 16.00u uit was zat ik uiteindelijk rond 16.20u op de fiets en ik was 16.50u ong. thuis! Ik heb dus echt heel erg snel gefietst maar dat kwam omdat het zo warm was en ik wilde nog tijd hebben om te kunnen zwemmen! Eenmaal thuis heb ik wiskunde huiswerk gemaakt en een beetje voor Duits, nog wat boeken gekaft, gegeten en toen ben ik gaan zwemmen! Ook ben ik ’s morgens de berm in gereden en uit ervaring weet ik dan dat je beter even jezelf kan afzetten, want anders ga je onder uit… Ik zette mezelf dus af en wat mij natuurlijk weer moet overkomen… Ik stap volop in een bosje brandnetels, joepie……

Screenshot_2016-08-31-14-54-40Duurt zo lang…

Screenshot_2016-08-31-06-49-18Zoveel boeken…

Donderdag had ik weer tot het 7e uur (15.10) maar ik moest nog even naar de stad. Mijn zusje was ook het 7e uit dus ik dacht dan gaan we samen naar de stad en dan fietsen we naar huis. Ik kom dus bij haar van ga je mee naar de stad? Daar had ze geen zin in. Naast haar zat een jonge (best wel knap, haha) en nog wat andere kinderen en ik vatte wat van hun gesprek op maar het was een beetje raar. Dus die jonge zei: oh hee! Dus ik zei hoi terug en we kwamen in gesprek. Vervolgens zei mijn zusje: dan gaan we nú naar de stad! Daar ging mijn gesprek… Ik weet zijn naam niet en hij zit ook niet bij ons op school dacht ik… Maar ja, beetje jammer is het wel máár als het echt meant to be is komt het toch wel goed 😉 . Eenmaal thuis ging ik even tv kijken. Daarna naar boven mijn tas klaar maken voor het oppassen, dan neem ik wat huiswerk en mijn laptop mee. Daarna ging ik eten en toen ging ik oppassen. Ik had een cadeautje voor ze gekocht op vakantie en die vonden ze leuk dus daar ben ik wel heel erg blij mee.

Screenshot_2016-09-01-10-43-12Spreekt voor zich denk 😉

Screenshot_2016-09-01-21-19-46Altijd leuk!!

Vrijdag heb ik voor het eerst weer getraind, joepiee! Ik had er onwijs veel zin in en ik had voor mijn knieën knie beschermers van volleybal die ik voortaan ga gebruiken. Het was eerst wel lekker weer maar ineens ging het regenen. Normaal zou ik gaan zeuren maar omdat ik er zoveel plezier in had werd het door de regen juist leuker!! Vrijdag heb ik niet zo veel gedaan… Wel weet ik dat ik tijdens biologie echt MEGA moe was omdat ik donderdag 23.30u op bed lag, niet zo slim…

Screenshot_2016-09-02-23-30-51Dit heb ik zo gemist♥

Zaterdag was de eerste wedstrijd! We hebben 0-10 verloren maar dat zijn we wel gewend van vorig seizoen, haha! Tja er was wat gedoe maar dat hoort er wel bij vind ik, naja denk ik… Ik was die ochten 06.30 gewekt door mijn wekker. Waarom? Ik wilde mijn taak nog even doen en mijn huiswerk af hebben vóór de voetbal. Na de voetbal hebben we mijn knieën gekoeld en vreemd genoeg heb ik er pas ’s avonds last van gekregen. We hebben ’s avonds mijn knie dus ook nog even gekoeld en toen ik me klaar ging maken voor bed was de pijn weer weg. Vreemd, maar beter dan dat ik nu nog pijn had. ‘S avonds was ‘Dance dance dance’ en ik ben daar trouwe volger van! Vorig seizoen hebben we het helemaal gevolgd en werden Pip en Pim de winnaars en nu gaan we weer lekker voor de tv zitten om dit leuke programma te zien!

Screenshot_2016-09-03-09-43-04Genoten van de wedstrijd♥♥♥14141644_312224542462898_6948123374391776164_n

14233008_312224582462894_5311606481089928987_nActies van de wedstrijd

Zondag werd ik heel erg moeilijk wakker… Ik ben gelijk achter de laptop gegaan want ik moest nog een mailtje sturen voor mijn blog, spannend!!! Daarna ging ik artikelen schrijven. Ik ga zo nog even wat huiswerk maken en dan komt de Formule 1!! Vorige week was het een drama! Er was een crash Verstappen had aan het begin iets waardoor hij achter kwam te liggen en er was gewoon veel loos! Ik hoop dat Verstappen deze week meer geluk heeft! Ik moet ook nog een video opnemen en ik ga dat zo ook nog even doen. Ik  ben nog steeds moe dus ik ga vanavond weer op mijn normale tijd naar bed.

xjes-Anne

 

Geef een reactie

