Herfst is lekker!!

Heey all,

22 of 23 september is het dan weer zo ver… De ‘Astronomische herfst’ herfst begint weer! Nu had ik vorig jaar een artikel online gezet klik HIER voor dat artikel. In dat artikel had ik gezegd dat ik nog vroeg naar school zou gaan om foto’s te maken, dat is er niet van gekomen maar ik wil het dit jaar wel echt gaan doen! Maar het artikel van vandaag gaat nu niet om foto’s maar om recepten. In de herfst heb je nou eenmaal heerlijke recepten en ik ga er een paar op een rijtje zetten.

pompoen-soep.jpg

Pompoen soep
Lekker zo’n warm kopje soep ’s avonds! Ik houd sowieso al heel erg veel van soep maar pompoen soep vind ik toch wel één van de lekkerste!

2e2a7699c034288828d9e1964702ff9e

Chocomelk
Als je zeik nat thuis komt van het fietsen, dan is dit echt HEERLIJK!! Warme melk vind ik ook heel erg lekker maar dat verschilt weer per persoon. Je kan allemaal kruiden door de melk doen, maar ik ben daar zelf niet zo’n liefhebber van…

a357e4042a2be786687b2851bff1fc11

Pannenkoeken
Het water loopt me nu al in de mond♥♥. Pannenkoeken zijn gewoon zó lekker! Je kan het met stroop, jam, poedersuiker, chocopasta eten en nog met veel meer! Ik zie nu gewoon al uit naar de pannenkoeken…
1a885de1d845714de3d696915180de78.jpg

Hartige taart
Dit is een hartige taart maar het lijkt enerzijds ook wel weer op een pizza, vind je niet? Maar het is zo ongelofelijk lekker!! Je kan het in allerlei vormen en maten maken met allemaal anderen ingrediënten!

7d4cea99d73d2ea82549de0ea4b80198.jpg

Pizza
Mijn vader maakt eigenlijk altijd wel eigen pizza’s en dat is zó ongelofelijk lekker!! Ik heb gewoon zoveel zin om weer lekker pizza te kunnen eten!

Ik zie al helemaal uit naar het eten in de herfst, jammiee!!

xjes-Anne

Geef een reactie

