Fall bucketlist

Heey all,

Jaja, deze week is het dan eindelijk zo ver…. Herfst!! Ik heb er zo ontzettend veel zin in! En ik dacht waarom maak ik geen bucketlist? Dus hier komt het!

  1. Dit jaar is het voor het eerst dat ik mijn kamer ga stylen naar de herfst. Ik heb hier ontzettend veel zin in! Ik wil een kussentje maken en ik heb nog wat quotes en plaatjes voor op mijn muur.
  2. Ook wil ik een soort vest/jas achtig iets maken. Dit wil ik doen door mijn te kleine sweater en een blouse te gebruiken en ik ben echt heel erg benieuwd wat eruit gaat komen…
  3. Ik wil ook nog súper graag een ‘fall lookbook’ opnemen!!!!! Ik wil dit echt heel erg graag en zie het ook al voor me. Maar ja, nog even kijken hoe ik dat in het gat ga gieten…
  4. Schattige foto’s maken! Je ziet het elk jaar weer voorbij komen, en elk jaar denk ik weer: ik wil dat ook!! Nu wil ik het dus gaan proberen!
  5. Een serie volgen. Als het straks echt herfst weer is lijkt het me super leuk om een serie te gaan volgen. Iemand nog tips?
  6. Met mijn honden een uur wandelen terwijl het regent. Dat is echt rot met regen maar, als je dan thuiskomt kleed je je om, warme kop chocomel, filmpje kijken et voila!

Binnenkort kan ik mijn regenpak dus weer tevoorschijn toveren… En het is straks weer heel gauw donker. Ik heb er wel wat moeite mee en ik zit echt met 1 grote vraag. Waarom was het vorige week zulk lekker weer en niet gewoon in de zomer wanneer iedereen vrij is, wanneer het zwembad open is en je GEEN huiswerk hebt!? Ook heb ik soms het geval dat je naar buiten kijkt en het dan donker is, vervolgens kijk je op de klok en is het misschien iets van 20.00 uur… Of  als je wilt afspreken maar dat iemand niet kan vanwege huiswerk… En dan nog iets. Het tropenrooster… Mijn school doet daar niet aan en vervolgens kijk je op snapchat en zie je overal: TROPENROOSTER! Aahhhh!!! Ik had lekker tot 16.00u les, joepiee….

Het is niet een groot artikel maar ik had in het weekend echt verrot gepland en ja ik wil volgende week weer wat betere artikels plaatsen. Misschien wel hoe ik mijn kamer in herfst stijl breng?

xjes-Anne

Geef een reactie

