Tips en tricks

Heey all,

Tegenwoordig kun je op snapchat een foto niet meer opslaan in je eigen galerij. Tja, dit is toch best balen. Of op insta heb je een leuk filmpje, dan wil je hem aan je vrienden laten zien en dan kan je hem niet meer vinden. Ik heb deze struggle gehad maar ik heb er wat op gevonden!

  1. Foto in je galerij opslaan.
    Dit is echt veel makkelijker dan je denkt, misschien weet je het al wel maar als je nu een foto op Snapchat opslaat krijg je hem in de app als opgeslagen. Als je dan de foto aanklikt in je ‘Snapchat galerij’ kun je op bewerk en verstuur klikken. Dan staan er links bovenin drie streepjes met de tekst ‘Mijn snap’. Daar klik je op en dan staat er ‘Opslaan in Foto’s’. Tadaaa je zult zien dat hij nu in je galerij staat!
  2. Foto’s of filmpjes niet meer kwijtraken.
    Dit is gewoon heel erg simpel. Je hebt onder een foto drie icoontjes; like, comment en zo’n pijltje om mee te delen. Dan klik je op dat pijltje en stuur je hem naar jezelf dan kan je hem altijd terug vinden.
  3. Belangrijke appjes terug vinden.
    Je kent het waarschijnlijk wel dat je een adres aan iemand vraagt op Whatsapp en dat je het later moet terug vinden in je gesprek. Het is dus zeg maar zo dat er een nieuwe functie is dat je een bericht een sterretje kan geven. Dan ga je gewoon naar berichten met ster en dan kom je hem vanzelf tegen.
  4. Verkeerde tag verwijderen.
    Als je in een foto wordt getagd maar je kent dat gehele persoon niet of het is in een foto waarvan je denkt: ‘Hier hoef ik niet in getagd te worden’. Dan klik je op je tag en dan krijg je een optie ‘tag verwijderen’ daar klik je op en dan ben je niet meer getagd in die ene foto.
  5. Gelezen fuctie op Whatsapp.
    Als je nou zo’n persoon bent als ik en af en toe gewoon geen zin hebt om te reageren op een of ander appje, dan is deze toch wel erg handig! Je kan namelijk de gelezen functie ook nog uitzetten. Het enige wat je hoeft te doen is 4 stappen te volgen.

    1. Ga naar instellingen
    2.Ga naar account
    3.Ga naar privacy
    4.En klik het vinkje bij leesbewijzen weg.

Dit waren een paar functies die ik toch wel erg handig vind en ik dacht ik deel ze eventjes met jullie!

xjes-Anne

 

Geef een reactie

