Ik ben weer terug

Heey allemaal,

Ik ben de laatste tijd echt nergens actief op geweest. Dat hebben jullie waarschijnlijk ook wel gemerkt. Ik weet niet waarom maar ik had echt totaal geen motivatie. Ik dacht zo nu en dan: ga nou eens een artikel schrijven of een video opnemen. Maar zoals  ik al zei, ik was echt gewoon niet gemotiveerd.

Op het moment lig ik ziek in bed en toen bedacht ik me, waarom schrijf je geen artikel. Dus daarom dit artikel. Ik probeer vanaf nu weer actief te zijn, geen idee of het me lukt maar proberen kan altijd.

Gisteren had ik officieel school tot 16.00u. Ik ben tot 12.15u op school gebleven en toen heb ik me toch maar ziek gemeld. Weet je wat het is, als je er niet bent mis je toch best wel veel maar ja ik klonk/klink als een ezel, zakdoekjes zijn nog nooit zo hard gegaan en daarbij zat er een zoutzak in de klas (IK). Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik allemaal wil gaan vertellen dus ik vertel ook nog wel wat over hoe het nu met mij gaat.

Ik zit best wel lekker in mijn vel, ondanks dat ik mijn blog en lezers echt heb verwaarloosd… Maar verder gaat het echt heel erg goed met mij. Op school gaat het wel goed, sommige vakken wat minder maar dat heeft iedereen wel, toch? Tenzij je echt ultiem goed bent in alle vakken, maar dat ben ik niet. Ik merk wel dat ik het toch wel een moeilijk jaar vind maar ach. Ik moet ook in februari al een profielkeuze kiezen. Ik moet gaan kiezen, maar ik kan niet zo goed kiezen. Het is zelfs zo dat als ik in de stad loop en iets zie wat ik wel leuk vind bel ik nog altijd mijn moeder of ik het wel zou kopen. Het is echt heel stom van me maar ik weet niet, keuzes en ik gaan gewoon niet goed samen. Naja verder heb ik nu bijna twee maanden verkering en dat gaat eigenlijk ook wel goed. Daarbij is het de tijd van het jaar!! KERST!! Ik hou zo veel van kerst! Op het moment dat ik dit schrijf luister ik dus ook kerstmuziek, om precies te zijn luister ik nu het liedje van ‘The Jackson 5’ met ‘I saw Mommy kissing Santa Claus’.

Nou dat was het dan al weer. Ik hoop dat ik het volhoud om artikels te blijven schrijven.

xjes-Anne

Geef een reactie

