Laatste keer

Heey all,

Vandaag is het voor het laatst dat ik dat heb geschreven… Misschien heb je het al zien aankomen, ik ga stoppen met deze blog. Ik heb deze blog drie jaar vol trots gerund, ik heb er mijn ervaringen mee opgedaan en het erg naar mijn zin gehad, maar ik stop met lifeoffanne. Waarom ik niet zeg dat ik stop met bloggen is omdat ik een nieuwe blog heb. Ik heb die aangemaakt omdat ik toe was aan verandering. Ik ga echt niet stoppen met bloggen, daar vind ik het veel te leuk voor!

Op mijn nieuwe blog ga ik me er weer de volle 100% voor geven! Mijn nieuwe blog heet www.annesplek.wordpress.com. Ik zou het ontzettend leuk en lief vinden als jullie daar een kijkje nemen en als we daar weer verder gaan, zo niet.

Dank je wel voor het volgen en lezen van lifeoffanne!

Als je wel daarheen gaat, tot de volgende blogpost!

Xjes-Anne

 

Geef een reactie

